Sunday, May 15, 2011

LifeStyle As a Photographer

Lame x update blog. berabad daa ku rasekn. haha.. Nak wat cam mane. Hri2 duk shoot n edit gmbr. nasib baik xmakan jerw camera tu.. jadi xade mase terluang laa nak update blog.. Gambr2 yg disnap pun dipublish dlm fb. Kiranya more to fb life laa.. hehe. jgn marah laa kalu blog nie da cam umah bersawang. Ngee~

Kalu nie mau kongsi (bukan movie kongsi Lu langsi, Lu mati) or mau share ngan korang gmbr2 yg aku da shoot n edit. tpi korang jgn laa dok kutuk2 pulak. Sbb wlaupun da maen camera dah dekat 3 tahun. tapi aku masih lagi Budak Baru Blajar.. Bak kata pantun melayu.

Buah cempedak diluar pagar
Ambil galah tlg jolokkan
Saya budak baru belajar
Klau salah tlg Tunjukkan

Byk lagi yg aku masih xtau n mau blajar drpd otai2 photographer yg ade kat luar sane.. Pengalaman dn outing byk mengajar ku untuk menjadi seorng photographer yg berjaya.. Yaaa.. Berjaya. Gambatte.. he.. kalu sape2 yg singgah nie, yg ade sesuatu untuk di share,  mai laa. Jgn malu2 n segan2..Kata org sharing is caring.. Lagi byk yg kite kongsi. Lagi byk yg kite blajar.. So let's begin...

Meow



Tiger Si Parsi


BabY si Parsi

Sebenarnya aku mmg peminat kucing (meow). Kat umah jerw ade berpuluh2 ekor meow. Sampai dah jadi cam zoo. haha.. Kebanyakkan yg aku perlihara kucing parsi n kucing kampung (nie kes ade org buang kat umah aku). Jadi aku perlihara laa meow2 nie smpai laa dah beranak pinak.. Dua kucing kat atas nie, my fvrte. hehe. manja sgt2.. tgk bulu..pergh. gebu. haha.. Gambar nie edit guna treknik HDR.. Baru2 blajar how to edit in HDR. Pe tu HDR? korang check laa dlm google ea. hehe..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...